Banner image

FinlandCaren suunniteltuja markkinointitoimenpiteitä vuonna 2016

 

FinlandCaren tavoite alkuvuoden aikana on toteuttaa entistä laajemmin asiantuntijapohjaista markkinointia. Tähän sisältyy laajempia asiantuntija-artikkeleita ja lyhyitä videoita.

 

Nettisivujemme kehitystyö jatkuu. Olemme saaneet teiltä hyvää ja rakentavaa palautetta - kiitos siitä! FinlandCaren nettisivuilla on vieraillut ennätysmäärä kävijöitä. Olemme huomanneet, että keskimääräinen nettisivuillamme vietetty aika on kasvanut huomattavasti.

 

Nettisivuilla kerromme mielellämme teidän jäsenyritysten onnistumisista maailmalla tai muista mielenkiintoisista aiheista. Ehdottakaa meille lisäksi asiantuntijoitanne haastateltavaksi. On tärkeää, että Suomen huippuasiantuntija kertovat vahvuuksistamme eri kanavissamme. Jatkossa viestimme entistä monikanavaisemmin hyödyntäen esimerkiksi videoviestintää. Seuraava isompi ponnistus onkin tekeillä oleva brändivideo. Sen tavoitteena on antaa mielikuvaa FinlandCaresta ja sen jäsenyrityksistä luotettavana, laadukkaana ja kansainvälisenä toimijana.

 

Vuonna 2016 otamme  myös entistä aktiivisemman otteen sosiaalisen median hyödyntämiseen. Kansainvälisiä kohderyhmiämme ajatellen tulemme viestimään somekanavissamme pääasiassa englanniksi. Käytössä on ja tulee olemaan Facebook, Twitter, VKontakte ja YouTube. Olettehan käyneet jo tykkäämässä sivuistamme? :)